۱۳۸۷-۰۹-۲۳

سرمازدگي قاتل خاموش .... دكتر فريد عباسي

... تنها راه پويائي و موفقيت در مسير آرمانهايمان در تمام ابعاد زندگي " مطالعه كردن و " آموختن " است .
... بعضي از آموزه ها بر معرفت ذهني ما تاثير مي گذارند و بعضي ديگر نه تنها بر كيفيت زندگي اثر مي گذارد بلكه حفظ جان و كاهش آسيب ها احتمالي را تضمين مي كنند .
... آشنائي با خطرات كوهستان و مطالعه پيرامون آن از جمله موضوعاتي است كه براي علاقمندان به طبيعت و بخصوص كوهنوردان جنبه حياتي دارد ...
ضمن سپاس گذاري از " دكتر فريد عباسي " وظيفه خود مي دانيم كار زيباي ايشان را در ارائه اطلاعات موثر و دقيق در مورد " سرمازدگي " را اطلاع رساني كنيم ...
براي مطالعه در مورد سرمازدگي به اينجا مراجعه كنيد .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دوستان عزیز از اظهار لطف و اطلاع رسانی شما سپاسگزارم.امید وارم باکمک هم در ایمنی هرچه بیشتر ورزشمان سهیم باشیم.
ضمنا من واقعا دزفولی هستم و فامیل پرتو در دزفول زیاد داریم من هم خیلی هایشان را می شناسم.

فرید-پزشکی کوهستان گفت...

از اینکه پزشکی کوهستان را به فرهنگ کوه اتصال دادید خوشحالم من هم وبلاگتان را لینک می کنم به امید روزهای بهتر